2006-04-02

Hej på er!

Dessa dagar har jag hållit på att packa lite! Lite o lite... det är minsann mer än man tror. Konstigt va mkt man samlar på sig??

Blev väckt idag av att min syster i Staffanstorp ringde och berättade att brandkåren knackat på hos henne igår... grannskapet, där de flesta har sina saker i källarutrymmet, hade blivit översvämmat =( Och eftersom jag har alla mina sakar där i kartong så var mkt av mitt förstört! *snyft* Okej blöta kläder kan man tvätta om så det är ingen fara med det. Men böcker o såna grejer då? Receptböcker jag har från 30-40-talet som jag fått av min pappas moster osv? Tänkt om de oxå är förstörda? Har inte sett de än iaf! Vissa klädesplagg hade blivit färgade oxå. Men det är ingen fara för de kan man alltid färga om igen så... Men usch o fyyy vilken start på flytten då?! Inte nog med detta så ska ju min andra syster oxå flytta - imorgon. Så det blir dubbla flyttar + att min andra syster i Staffanstorp ska få hela sin lgh tapetserad och målad imorgon och på tisdag... Ojoj säger jag bara! Sen måste jag ha en ny säng och det vet vi inte heller hur vi ska lösa för vi har inte fått tag i en lastbil än. Vi har en som kan ordna gratis så att hyra en gör vi inte! Och sängarna går inte in i en vanlig bil så... oxå DET kommer bli krångligt! *suck* Men men, det får gå ändå!

Nu ska jag in o ta en dusch sen gå o lägga mig! Sista natten jag sover här på Blekingsborg! Känns lite vemodigt faktiskt! Men jag vet att Martin kommer efter så därför kan jag sova lugnt! =) Lång dag imorgon!

Ha det så bra så hörs vi snart igen! Nu är klockan exakt 00:00 så nu har början på mitt nya liv börjat =) men bättre kostvanor och motion!

Wish me luck!!God Natt med Er!


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...