2006-03-27

Måndag den 27 mars

Hej hej!

Idag har varit en bra dag måste jag säga! Martin kom och hämtade mig efter jobb. Han tänkte bjuda ut mig på middag. Så gulligt av honom! :-)Han skulle oxå ha en ny skinnjacka men de hade inte den rätta storleken i den affären vi var i, utan i en annan och han orkade inte köra runt en massa bara för det så vi ska ta det imorgon istället! Bilen var parkerad en bra bit från skinnaffären oxå så... ja, för min del hade det ju inte gjort nåt att gå eftersom jag bara behöver röra på mig! Hihi!

I alla fall... vi gick vidare till Via Veneto där jag intog en OTROLIGT god Pocherad Rödtungsfilé med kräftsås, lime och kokt potatis! Sen hade de lagt en kräfta ovanpå själva anträttningen! SUPERGOTT!! 148 kr bara! =) Okej, jag vet... det är inte så bara... men idag tyckte jag det! Hihi! Martin han åt Ravioli med skogssvamp och gräddsås. Till detta drack han apelsinjuice och jag drack såklart mitt älskade Vichyvatten med citronsmak! Mums!! Sen gick vi genom gågatan vid Triangeln till bilen ochj sen körde vi hem och åt Vienettaglass *oops* och tittade på "Fun with Dick & Jane" hehe rolig film. Fast lite too much emellanåt!

Nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon är det läkarbesök kl. 9:00. Inget allvarligt! Bara ryggen som krånglar... men det börjar bli bättre nu så... SKÖNT! Denna vecka flyttar jag förresten... Så snart blir jag Limhamnsbo! =)

Kommer snart lägga upp lite bilder från i lördags när min pappa hade sin 60-årsfest. Men måste vänta tills jag får bilderna för min kamera var ju spårlöst försvunnen HELA lördagen och jag var såklart JÄTTEARG... sen dagen efter hittar jag den i en sketen papperskasse i hallen HAHA! Ja, man lägger saker på de mest
märkligaste platser, sen glömmer man vart man har lagt de och framförallt VARFÖR man lade de där?? Jaja, nu är min älskade kamera iaf upphittad igen och jag ser fram emot den 14 april då det är nästa EFIT-dag! Då jäklar ska jag vara på hugget med kameran *hihi*! Bara vänta ni! :-)

Godnatt med er alla!

Kram Carolajn schwajn *hihi*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...