2006-03-30

God Kväll!

Ska försöka summera dagen lite granna.. orkar inte skriva så mkt för jag är konstigt nog ganska trött! Klev nästan nyss upp ur badet där jag läste Veckans NU! - min favorittidning! Jag är faktiskt en riktig skvallerälskare - när det gäller kändisar då! Mina största laster - Dyra skvallertidningar (inte för att Veckans NU! är så värst dyr då) *hehe* och Geisha choklad (och så klart mitt vishyvatten, men det ser jag inte som nån last).

Sitter här med en kopp te och en smörgås. Jag vet... inte bra med mackor nu så här sent (Kl. 23:30) men jag åt knappt nån middag idag. Blev bara en halv potät och en halv lövbiff med pyttelite sallad. Tyckte inte maten smakade och det får jag betala för nu. Hungrig så det suger i magen. Usch det gillar jag inte!

Visst ja, jag skulle ju summera dagen.

Kl. 13:15 skulle jag träffa Cipi på stan men var så klart sen! Anledning: Jag sov ALLDELES FÖR länge! Fast Pluto var dålig i magen oxå så han tog vääääldigt lång tid på sig! Men som sagt - hade jag inte sovit så jävla länge så hade jag ändå hunnit till 13:15. Utan problem! Men hon blev inte arg som tur va! *hehe* Förlåt Cipi - ska bättra mig!! =) Vi gick i olika affärer och tittade runt. Jag köpte mig en foundation inne på Matas. Välbehövlig kan jag säga. Gick ett tag o kollade på olika men fick sen syn på Lancômes Teint Idole Ultra o kom ihåg att den fått högsta betyg (5 + av 5 möjliga) på Aftonbladet så jag bestämde mig för den. 350 spänn fick jag lägga upp. Jävlar va dyr tänkte jag men va fasen - jag behöver ju en! Så jag köpte den och sen gick vi vidare till Espresso House på gågatan o fikade o snackade lite om ditt o datt. Alltid lika kul o gå på stan med dig, Cipi! =) Dock kunde vi inte umgås så länge för jag hade tvättid kl. 16:00 så jag gick inom ICA på vägen hem o handlade lite grejer o sen hopp in på bussen hem o ner o slänga i tvätt, upp o fixa middag, sen ner i tvättstugan igen o så höll jag på så ända till kl. 21 med undantag för kl. 20 då jag kollade på "Du är vad du äter" =) Gillar det programmet! Man blir motiverad. (För att sen vräka i sig mackor 3 timmar senare *hehe*)

Så nu har jag badat o ska snart gå o lägga mig. Ska upp tidigt imorgon. Min syster har fått lgh o ska skriva kontrakt imorgon kl. 10:30 men jag ska upp 7:00 för vi ska käka frukost på stan innan.

Så godnatt med er alla och ha det så bra!

PS/ Snart flyttar jag. På måndag närmare bestämt! :-D /DS



/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...