2006-03-29

God Eftermiddag på er!

Idag har jag inte gjort särskilt mkt måste jag säga! Har bara varit ute med hunden och ätit lite frukost. Bröd med te. Helt fel eftersom jag just nu ska äta enligt GI-metoden och andra lågkolhydratmetoder! Men jag har kommit överens med mig själv att så fort ALLT på sidan är klart och jag har flyttat till Limhamn (till helgen) så ska jag börja på allvar. Jag har just nu fullt upp med hemsidan för när jag väl sitter här så är det för att lära mig lite mer om HTML osv. Det är rätt kul när man väl fattar - men annars är det FRUSTRERANDE måste jag säga! Och jag som inte har nåt tålamod alls! *hehe* Om ni inte visste det så behövs det massor av tålamod om man ska hålla på med sånt här. Tycker iaf jag! Där kan jag vara rätt barnslig för om jag inte fattar (efter enligt egen åsikt ha försökt rätt länge, typ 10 min) så börjar jag lipa och ger upp *haha* Preciiiiis som en lite bortskämd barnunge! Men, men... är man ivrig och vill ha allt helst igår så - då blir det så! Bättring Carro!!!

Jag håller just nu på att koka köttben till lille Pluto. Lille o lille - han blir 13 den siste juni. (På min mammas födelsedag) Det är en Labrador och han är SÅ underbart söt! Ska lägga upp en bild på han under bilder! Bara för att se om jag klarar lägga upp en bild på sidan *haha* Sen när Martin kommer från jobb ska vi ut och äta en bit mat för ikväll kl. 19 ska jag och Martin till Lomma och titta på en lgh vid havet. Hittade den på Hemnets hemsida och den var i lite behov av omvårdnad men det får Martin ombesörja. Jag är inte alls bra på det där (tror jag iaf). Har dock aldrig prövat men har en känsla av att det inte skulle bli så bra resultat ändå *hehe*. Tur man har en karl som är händig *hihi*

Nä, nu ska jag gå och se om köttbenen är klara, luktar inte så gott i lgh efter dom men det är ju inte varje dag han får kokta köttben ju. Sen ska jag sätta mig ner och lära mig hur man lägger upp bilder m.m. Jag kommer uppdatera ikväll och berätta mer om hur lgh i Lomma såg ut.

Ha det så bra så länge!!

Todilooo...auf wiedersehen!


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...